Xiaomi akan mengumumkan Mi 9 pada hari yang sama dengan Samsung Galaxy S10


Sejak pengumuman pelancaran Mi 9 datang selepas Samsung telah mengesahkan acaranya, ini jelas bukan kesalahan atau salah perhitungan. Selain itu, nama kod pilihan Xiaomi untuk Mi 9, yang boleh diterjemahkan ke "Battle Angel", menunjukkan bahawa gergasi Cina telah disediakan untuk pertempuran sengit.

Pada masa ini, tiada maklumat mengenai Xiaomi melancarkan Mi 9 di pasaran selain China, yang mungkin menjadi medan pertempuran paling penting di antara kedua-dua siri utama itu. Walaupun Samsung adalah antara jenama asing paling berpengaruh di negara ini, ia menduduki tempat ketujuh dari segi penghantaran telefon pintar. Xiaomi, sebaliknya, masuk ke kedudukan keempat

Kembali ke Mi 9, berdasarkan kebocoran sebelumnya, kami telah mengetahui bahawa perisikan Xiaomi boleh menampilkan persediaan kamera tiga kali di belakang. Ia juga boleh dijangka melancarkan platform mudah alih Qualcomm Snapdragon 855 dan mungkin pengimbas cap jari di bawah paparan. Beberapa minggu yang lalu, pengasas bersama Xiaomi Lin Bin juga membayangkan kemungkinan Mi 9 dengan belakang lut, mungkin Edisi Explorer.

Sebaliknya, siri Galaxy S10, termasuk S10 + dan S10e yang agak berpatutan, telah dibocorkan secara rutin. Kebocoran yang paling baru-baru ini mendedahkan spesifikasi kamera dan ciri-ciri tiga telefon pintar. Sementara itu, spekulasi dan tips awal telah menyumbang maklumat termasuk warna yang berbeza, sehingga RAM 12GB, dompet cryptocurrency yang terbina dan bahkan Galaxy Bud yang benar-benar wayarles yang akan dilancarkan bersama-sama dengan flashsip

Walaupun 20 Februari tidak terlalu jauh, kami akan memastikan anda mengemas kini dengan apa sahaja yang akan datang menjelang pelancaran kedua-dua siri telefon pintar utama dari Xiaomi dan Samsung.

Comments