Vivo V15 Pro untuk mendapatkan kamera selfie pop-up 32MP: berlebihan atau sangat baik?

Vivo adalah antara jenama telefon pintar pertama yang bergerak ke arah kamera pop upselfie dengan pelancaran Vivo NEX pada 2018. Nampaknya syarikat itu mahu mengambil konsep arus perdana dengan pelancaran Vivo V15 Pro yang akan datang.
Sebagai Vivo beralih untuk melancarkan Pro V15 di India lewat bulan ini, ia telah mula merongrong telefon di media sosial. Klip penggoda yang dilancarkan di YouTube awal hari ini menegaskan semula beberapa khabar angin yang terapung di sekelilingnya, termasuk bahawa ia akan menempatkan kamera selfie pop-up.
Pertama kali dilihat pada Vivo Apex tahun lepas dan seterusnya, di Vivo NEX, V15 Pro dijangka membawa konsep inovatif yang menghindari taksiran pada harga yang lebih rendah. Video penggoda juga menunjuk pada telefon yang memiliki kamera menghadap depan 32MP. Diduga, dunia pertama.
telefon ini akan menggunakan kamera 48MP + 8MP + 5MP. Sensor utama tentu saja akan menjadi sensor 48 megapiksel yang akan menggunakan binning piksel untuk meningkatkan keupayaan cahaya rendah dan jarak dinamik. Kamera baki mungkin digunakan untuk kombinasi telefoto, sudut lebar atau penderiaan mendalam.
Spesifikasi untuk telefon bocor sebelumnya pada Geekbench dan menyarankan bahawa telefon itu akan mempunyai Snapdragon 675 chipset. Ini dipercayai berpasangan dengan 6GB RAM dan 128GB penyimpanan. Tidak lupa, telefon itu akan menghilangkan pengimbas cap jari tradisional untuk unit paparan. Vivo V15 Pro akan dikuasakan oleh bateri 3,700 mAh.
Vivo dikatakan harga V15 Pro secara agresif dan MySmartPrice mencadangkan bahawa telefon mungkin akan pasarkan sekitar $ 465 (RM 1899). Kami fikir Vivo perlu melemahkan pesaing seperti OnePlus 6T dan Honour View 20 dengan margin yang luas untuk mendapatkan daya tarikan untuk Pro V15.
Apakah fikiran anda pada kamera timbul? Adakah anda fikir mereka gimik atau cara yang bijak untuk menghapuskan takik? Beritahu kami di bahagian komen

Comments