OnePlus 7: Inilah yang diperlukan untuk mengambil yang terbaik


One Plus 7 harus lebih daripada sekadar menaik taraf kecil pada OnePlus 6T untuk mengambil telefon terbaik pada 2019

Perwatakan yang akan datang perlu memperbaiki kelemahan pendahulunya dan datang dengan ciri-ciri peminat OnePlus. Bolehkah syarikat melakukannya, dan masih melepaskan pergerakan bersaing dengan margin yang besar?

Pembetulan yang jelas

Perkara pertama yang diperlukan OnePlus 7 adalah pengimbas cap jari yang lebih cepat dalam paparan. Yang satu di OnePlus 6T bukanlah yang terbaik ia adalah lebih perlahan dan kurang tepat daripada pembaca cap jari tradisional yang biasanya terletak di belakang telefon pintar.

Pasti, OnePlus 6T boleh dikatakan menawarkan teknologi terbaik yang ada pada masa itu, tetapi alasan itu tidak akan berfungsi untuk 7. Teknologi penderia cap jari telah maju. Qualcomm mengumumkan sensor cap jari ultrasonik 3D pertama di dunia pada bulan Disember, yang boleh membaca cap jari melalui bahan cemar seperti minyak dan air. Oppo juga mengumumkan bahawa pengimbas cap jari yang dipertingkatkan lebih baik daripada 15 kali lebih besar daripada penyelesaian semasa, dan ia boleh membaca dua cap jari pada masa yang sama untuk keselamatan yang lebih baik. Xiaomi mendedahkan sesuatu yang serupa, dan kita boleh mengharapkan lebih banyak syarikat melakukan perkara yang sama pada masa akan datang.

Menggunakan salah satu daripada penyelesaian ini pada OnePlus 7 adalah penting, terutamanya kerana kebanyakan perantaraan 2019 dijangka akan menampilkan pengimbas cap jari dalam paparan, termasuk siri Galaxy S10

Comments