telefon pintar Realme dapat dikemas kini pada bulan Februari, tetapi ia termasuk Android Pie


Realme telah menikmati tahun pertama yang sangat berjaya di pasaran, kerana jenama Opposub telah menghantar beberapa telefon pintar yang berpatutan. Melepaskan telefon adalah separuh peperangan sekalipun, sebagai kemas kini firmware menyelesaikan masalah dan membawa ciri-ciri baru. Nasib baik, syarikat kini telah menggariskan jadual kemas kini untuk bulan ini.

Ketua Pegawai Eksekutif Realme Madhav Sheth mencatatkan garis masa kemas kini ke Twitter (h / t: Gizmochina), mendedahkan bahawa semua telefon akan menerima patch keselamatan Februari 2019 pada akhir bulan. Selain itu, siaran menunjukkan bahawa Realme 1 akan menerima fungsi buka kunci bootloader dan pilihan reboot, manakala Realme 2 Pro ditetapkan untuk mendapatkan keupayaan pengatup cap jari.

Nampaknya kita tidak boleh mengharapkan Android Pie dalam kemas kini ini, kemudian. Tetapi akaun sokongan Realme kemudiannya mendedahkan bahawa semua telefon akan menerima versi Android baru pada separuh pertama 2019. Jadi, walaupun kita tidak melihat Android Pie dengan kemas kini ini (dan sepertinya kita tidak akan), anda harus menerima kemas kini sebelum akhir bulan Jun.

Akaun sokongan itu menambahkan bahawa ColorOS 6 akan melancarkan pada separuh pertama tahun ini, jadi kami mungkin menjangkakan jenama itu akan membungkus kemas kini Pie dengan versi ColorOS baru.

Sama ada, ia kelihatan seperti pemilik Realme mungkin perlu menunggu beberapa bulan untuk mendapatkan Pie. Sebagai perbandingan, HMD Global telah menghantar Pie kepada banyak peranti sudah. Tetapi syarikat Finland masih perlu mengemukakan kemas kini kepada Nokia 1, Nokia 2, dan Nokia 3 sebelum dapat mengklaim bahawa hampir keseluruhan rangkaiannya dilindungi.

Comments