T-Mobile Galaxy S9 dan S9 Plus kini menerima kemas kini Android Pie


T-Mobile telah mengesahkan pelancaran kemas kini Android Pie untuk Samsung Galaxy S9 dan S9 Plus. Mengikut halaman sokongan kemas kini perisian T-Mobile (melalui PhoneArena), penggunaannya bermula semalam.

Ini mungkin lebih baik untuk Wi-Fi anda berbanding data mudah alih apabila muat turun masuk pada tahun 1988.79MB yang besar, dengan versi firmware G965USQU3CSAB untuk S9 Plus dan G960USQS3CSAB untuk standard S9.

Sebaik sahaja anda dikemas kini, anda boleh menjangkakan ciri Android Pie biasa menyukai bateri penyesuaian dan navigasi isyarat baru, serta versi Samsung UI One yang dirombak. Terlebih lagi, T-Mobile telah menyertakan sokongan untuk profil universal RCS 1.0, meletakkan S9 dan S9 Plus di antara beberapa telefon bimbit untuk menerima piawaian pesanan baru. Anda boleh membaca semua yang anda perlu tahu tentang RCS di pautan.

Ia mungkin mengambil masa beberapa hari untuk menerima naik taraf bagaimanapun, kerana pelarasan ini cenderung berlaku secara berperingkat-peringkat. Sekiranya anda belum dimaklumkan, semak halaman kemas kini perisian anda di dalam menu Tetapan telefon anda untuk mengetahui sama ada ia bersedia untuk memuat turun

Ini mengakhiri kemas kini Galaxy S9 dan S9 Plus Pie untuk pembawa utama A.S. dan kami kini hanya menunggu untuk memukul model yang dibuka. Beritahu saya jika komen-komen jika anda telah menerima Pie dan apa yang anda fikirkan tentang perisian baru!

Comments