Beta Chrome untuk Android adalah aplikasi Google terkini untuk menerima mod warna gelap



Ia mengambil masa yang agak lama untuk melompat pada alat muzik mod gelap, tetapi ia seolah-olah merangkumi ciri dalam tempoh 12 bulan yang lalu. Kini nampaknya seperti Google Chrome untuk Android adalah aplikasi pihak pertama yang terkini untuk menawarkan pilihan.
Menurut 9to5Google, beta Chrome Chrome 73 kini menawarkan pilihan mod gelap pada Android. Bagaimanapun, mod hanya muncul apabila anda melawat pilihan pemaju Android Pie dan memastikan mod malam sentiasa ada.



Selain itu, mod gelap tidak digunakan untuk setiap aspek penyemak imbas web. Apabila tangkapan skrin keluar menunjukkan di atas, mod hanya dipaparkan dalam tetingkap yang muncul selepas menahan item (mis. Pautan atau imej). Jadi mereka yang berharap mod mod gelap yang lebih komprehensif dalam penyemak imbas perlu memuat turun seperti Firefox untuk Android, Browser Internet Samsung atau Browser Kiwi.

Google juga telah menguji mod gelap dalam versi beta Pembantu Google untuk Android tetapi, seperti Chrome 73, jauh dari komprehensif. Walau bagaimanapun, antara rancangan mod gelap dalam Android Q dan sokongan yang betul dalam beberapa aplikasi parti pertama, ia kelihatan seperti Google akhirnya memeluk trend mesra mata.

Tetapi Google tidak menawarkan mod hitam yang mesra OLED untuk pelbagai aplikasinya. Mod ini menggunakan warna hitam yang betul dan bukan kelabu gelap yang dilihat dalam kebanyakan aplikasi Google, yang membolehkan penjimatan kuasa lebih baik pada skrin OLED. Semoga kami melihat pilihan ini datang ke aplikasi Google apabila Android Q ditolak dari pintu.

Apakah aplikasi mod gelap kegemaran anda? Beritahu kami di bahagian komen!

Comments

Popular Posts